Color Club - Gimme a grape big kiss

Hoppas att alla har haft en bra dag hittills :)

För tillfället så tänkte jag uppdatera med en beskrivning av en manikyr jag hade för ett par veckor sedan, eftersom jag tänkte göra om mina naglar lite senare ikväll. Vet inte riktigt om dagens bilder dyker upp senare eller imorgon, men det återstår att se.
Här har vi i alla fall Color Club's Gimme a grape big kiss i 3 lager ovanpå Seche's baslack Clear, tillsammans med ett mönster i färgen Viva la Diva nr 13 (ett ljuslila lack). Som alltid har jag sedan toppat med Seche Vite. Blommorna på de senare bilderna är ditstämplade.
Jag tog tyvärr inga sol-bilder på just dessa, så alla foton här är tagna inomhus.
Hoppas att ni gillar dem ändå :) Jag är nog lite småförtjust trots att jag behöver öva stämpling lite mer..
Gimme a grape big kiss får en 3:a av mig. Jag gillar färgen och även idén att lacket luktar vindruva (!), men täckningen är lite si sådär tycker jag nog.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh älskar färgen! Och bloggen :D

2011-08-20 @ 20:03:41
Postat av: SVAR:

Tack! Jag älskar också färgen :)

2011-08-20 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0