Make Up Store - Greta

Nu har jag precis fixat mina naglar inför kvällen, med Make Up Store's holografiska Greta. Detta är ett superfint lack som verkligen skimrar i en regnbåges färger på nageln! För att få denna effekt så stark som möjligt bör man dock baslacka med Make Up Store - Aqua fix, vilket jag gjort. Än dock, så syns det inte lika mycket på foto som i verkligheten. Tidigare erfarenheter säger mig också att detta lack tyvärr släpper ganska snabbt från naglarna, så, som för mig idag, passar det perfekt för om man vill vara extra fin vid ett specifikt tillfälle.
Ovanpå Greta har jag även varit på med min stämpel.. och denna gång blev det med det rosa Depend - 34. Det är en så fin färg! Se resultatet toppat med Seche Vite här nedan:
Här kommer även bilder på Greta helt ensam:
Ha en fin kväll nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0