Maybelline Forever strong - Rosy sand

Idag har jag kikat lite i affärer med en kompis och jag kunde inte motstå ett lack från Maybelline som jag såg. Jag har kollat efter det 'perfekt choklad-bruna lacket' ett tag nu faktiskt och i denna flaska såg jag en fantastisk mjölkchokladig färg. Att det sedan var 25% off på priset gjorde ju ingenting :) (köpt på Cubus om ni är intresserade).
Här är Rosy sand, nr 778:
Jag grundade faktiskt med en riktigt bra grej den här gången: L'ambre's Groupe international. Det är vitaminer för naglarna på flaska, i lack-form! Ingen olja alltså, utan ett 'vanligt' nagellack med stärkande vitaminer i. Groupe international är i princip genomskinligt på nageln, men ljust rosa-skimrande i flaskan (vilket syns litegrann efter lackandet). Nåväl. Maybelline's Rosy sand krävde sedan 3 lager för full täckning och efter det så toppade jag faktiskt med Depend's topplack, för att spara lite på min Seche Vite som håller på att ta slut..
Nu till betygsättning; jag är Kär i färgen! 3 lager är helt acceptabelt, plus att lacket torkade relativt snabbt.
Det blir faktiskt en 5:a på detta (av 5 möjliga).
Ha det så bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0