Milani - Hi-tech

Hej!
Idag har jag burit ett holografiskt lack från Milani som heter Hi-tech. Jag hade faktiskt inga höga förhoppningar på detta lack, eftersom det brukar krävas lite dyrare märken för den där riktigt holografiska effekten som är så åtråvärd (skulle nästan döda för ett Nfu-Oh holo-lack). Men! Detta imponerade faktiskt i solen - se sista bilden - och fastän det inte är så väldigt 'regnbågsbildande' så tycker jag nog att detta lack är vackert ändå. Skimret är förföriskt irl :). För täckningen som jag har på bilderna krävdes 3 lager lack och det tycker jag är okej.
Blir ni själva sugna på ett lack från Milani så finns de bl.a. att köpa på www.beautyjoint.com till ett bra pris.
Jag ger Hi-tech en 3:a.
Passar även på att visa en manikyr jag gjort för ett tag sedan. Jag har ju ganska många bilder på manikyrer ifrån förr, så det blir nog fler gamla bilder i kommande inlägg :) Här är i alla fall ett klassiskt zebra-mönster:
Här har har jag 'bara' lackat med Seche Clear och A Perfect - 10 (vitt), sedan stämplat ränderna med ett svart stamping-lack av okänt märke och toppat av med Seche Vite. Två lager krävdes av det vita lacket.
Jag gillar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0