Pure ice & Essence

Hej! :)
Jag skrev ju att jag skulle fixa iordning mina naglar igårkväll.. men vad hände? Min kära Rebecca kom hem till mig. Haha, jag satt och tog bort mitt egna lack när hon anlände och då lös hon upp: 'Gör mina! :D'
En sak har jag i alla fall lärt mig under tiden jag fixat naglar, vilket är att man aldrig ska göra iordning sina egna innan man gör en annan persons naglar (det blir troligtvs så att du måste lacka om dem igen). Så jag pillade iordning min kära väns naglar och kom samtidigt på att jag ändå skulle jobba i kafeterian idag, så mina egna fick bara ett genomskinligt lager lack.
Såhär blev Rebeccas nails:
För att få till dessa så lackade jag 2 lager med Pure ice - Wild thing ovanpå mitt baslack. På wild thing's flaska står det faktiskt 'apply 2 coats', och det var precis vad man behövde. Efter detta väntade jag ut torktiden för att sedan stämpla mönstret med Essence - Everybody's talking about (vilken är en mycket mer rosa färg än vad som syns här ovanpå det gröna). Själva mönstret tycker jag är väldigt likt en fotboll (tänk er detta mönstret i svart ovanpå vita naglar), men det var inte Rebeccas åsikt. Hon valde detta för att det såg ut som diamanter. Nåväl. Ni vet ju vem som är experten av oss ;).
Ett topplack över detta och det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0