Rosy sand: update

God kväll!
Idag så kände jag bara för att uppdatera naglarna från igår, och alltså inte lacka om dem i en ny färg. Så jag stämplade på ett diskret, men fint, mönster i stället. Till detta använde jag Maybelline's (MNY) nr 757. Detta är ett militärgrönt metallic-lack som jag tyckte kunde passa fint med min bruna manikyr. Jag har faktiskt aldrig testat 757 rent på hela naglarna någon gång, men det får bli vid tillfälle.
Såhär blev det i alla fall ikväll:
Jag tycker att det blev fint trots att det kanske inte syns vid första anblick :) Kan tänka mig att mönstret skimrar fint i solen, vilket jag dock inte kan visa på bild just nu. De 2 senare fotona är i alla fall lite mer rättvisa, för det syns faktiskt mer än vad bild 1 och 2 visar.
Tänkte även passa på att visa en fin kombo som jag hade för rätt så länge sedan;
Denna manikyr är grundad och toppad med Depend's bas- samt topplack och är emellan dessa lager målad med ett väldigt skirt vitt lack (kommer ej ihåg vilket) med Isadora grafitti nail top's White art, nr 802, på. Jag gillar detta, fastän det får mig att tänka på äggskal :). Är dock inte lika förtjust i formen på mina naglar här, men nu är det bättre med den saken så det gör inget.
Sov gott inatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

åhhh finaaa! :D du e så duktig martini!!! kolla min design ;) fin va :D

2011-08-23 @ 20:32:14
URL: http://hannanicoline.blogg.se/
Postat av: SVAR:

taaaaack ju Hannis! :D åh åh, finfin design! rosa glasspinnegubbar <3

2011-08-23 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0