Neon-zebra

Hallå på er!
Idag ska ni få beskrivningen till den manikyr som jag gillat bäst av alla jag gjort.
Låt mig presentera en neon-zebra-lackning skapad med China Glaze - In the lime light, China Glaze - Papaya punch, Depend - 34 samt Essence - Sundancer:
För att få till dessa så startade jag, som vanligt, med ett baslack för att sedan gå vidare med att svampa på dessa 4 olika lack lite på måfå över naglarna. På vissa ställen fick jag svampa flera lager för att få till starkare lysande färger (jag har nu i efterhand lärt mig att det är toppen att grunda med ett vitt lack, efter baslacket, för att få färgerna klarare). Jag väntade sedan ut torktiden för att då stämpla på zebraränder med ett svart stämplings-lack. Seche Vite on top, n' then done!
Här får ni se hur det såg ut precis efter svampningen:
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0