China Glaze - Life preserver

Hej!

Inför julafton hade jag det stressigt, som säkert alla haft, så till och med naglarna blev lidande. Precis innan vi åkte iväg för att fira jul slängde jag på lite lack på tassarna. Hade ju velat göra något mycket mer, något extra ni vet, men jag hade inte tiden. Valet av lack föll i alla fall på China Glaze's Life preserver, vilket ju kan ses som ett konstigt julval. Detta är ett mörkt oranget lack som ska likna färgen på en flytväst. Jag matchade mina örhängen som gick i exakt samma ton, men det gjorde sig även till den vinröda klänningen jag bar.
Jag la 2 lager av Life preserver och det räckte fint. Topplack på det. Bilderna är inget att skryta med.. hanns liksom inte med heller riktigt, tyvärr.

Fotona är tagna i bilen dagen efter, med lite dagsljus på.
Jag älskar det här lacket faktiskt! Jag trivdes så väldigt bra i den här färgens nyans och det var lättlackat, välpigmenterat samt chippade inte så lätt.
En 5:a till Life preserver! Japp, snäll får man va på julen.

Kommentarer
Postat av: Martin

riktigt snygga naglar:) i like!

2011-12-29 @ 16:11:18
Postat av: SVAR:

Tack så mycket! Jag gillade också det här

2011-12-29 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0