Color club - Untamed luxury

Jag har testat Color club's Untamed luxury som är jättefin både i flaskan och på nageln, men som ändå gör mig irriterad. Jag lackade på 3 lager och toppade med Seche Vite. Lackningen var jobbig för att lacket flöt ut på huden och la sig allmänt oproffsigt. Formulan kändes lite tjock också, den klibbade till och med lite efter en stunds lackning. Väl på så chippade den lätt och faktum är att hela lacket liksom släppte från nageln. Jag hann att bära Untamed luxury i mindre än ett dygn innan det blev såhär och det är ju ingen hit för 'vanliga' nagellacks-användare kan jag tänka mig. För min del kändes det dock lite skönt, då slapp jag använda drösvis med remover till det här glitterlacket.
Färgen är grönblå med massor av silver samt tukost glitter i. Fotona gör inte riktigt färgen rättvisa, tänk er en blandning av bilderna tagna med vanliga lampa och de tagna i sollampa.
inomhus (vanlig lampa):

inomhus (sollampa):

Ett rätt så fint lack, synd bara på dess egenskaper. Kolla här:

Ja.. Först ramlade lacket av från lillfingret, sen så plockade jag bort resten helt utan bekymmer. Sista bilden är hur naglarna såg ut efteråt. Rent och fint utan remover!
Jag ger Untamed luxury 1,5 i betyg. Är jag hård då?

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh käre värld vad det höll dåligt! Inte okej nånstans. fast skönt att slippa ta bort den med remover, den såg svårjobbad ut...

2012-01-02 @ 10:34:20
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: SVAR:

Ja, verkligen! Är man inte lack-knäpp och byter ofta så är det ju verkligen inte roligt om det blir såhär. Men för min del så.. ja, skönt att slippa 3 lager glitterlack med pads o remover :)

2012-01-06 @ 02:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0