Essence - Tryin' to be cool

Hej!
Lackade om innan jag stack till gymmet på förmiddagen. Jag valde färgen då jag om ett tag tänker lägga ett holografiskt glitterlack i samma kulör ovanpå detta.
Det här lacket är teal-färgat och kräver egentligen bara 1 lager, men 2 lager för täckningen jag har på bilden. Det är rikligt pigmenterat och lättlackat. Med ett lager Seche Vite torkar det utan bekymmer.
utomhus (solljus):
inomhus (sollampa):
inomhus (vanlig lampa):
Vad tycker ni om teal? Jag älskar det! Turkost är också en favorit, helst då det drar mer åt grönt.
Essence's Tryin' to be cool får en 4:a av mig.

Kommentarer
Postat av: Martin

snygg färg:) o dom växer :)

2011-12-06 @ 19:55:57
Postat av: SVAR:

ja, visst är det en fin färg!

2011-12-07 @ 00:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0