IsaDora - Black galaxy

Nu ska jag visa er ett riktigt vackert lack! Äger ni inte Black galaxy ifrån IsaDora än, så köp(!) innan det tar slut i butik. Detta är ett svart lack med bra pigmentering och massor av små glitterkorn. Glittret är holografiskt och det som är speciellt med lacket är att den svarta färgen inte dränker dessa korn. Hur funkar det, liksom? Jag är i alla fall glad att det gör det, för det gör Black galaxy till en riktig vinnare.
Det täckte fint med 2 lager, perfekt. Ett minus kan väl va att holo-effekten uteblir lite, antagligen på grund av att det krävs mer glitter för att skapa den där regnbågen över nageln. Jämför man med Nfu-Oh's nr 61-66 eller Make up store's holo-varianter så är de ju skapta av Endast glitter o skimmer, så det blir ju annorlunda här. Basen är ju svart i Black galaxy också, vilket säkert äter upp lite av reflektionen o holon. Det är ändå ett supertjusigt lack som man verkligen får rymd-känsla av.
inomhus (sollampa):

inomhus (vanlig lampa):

utomhus:

Det var ju såklart skugga när jag fotade utomhus, så de bilderna  blev inte kanon - plus att de blev dammiga på något sätt. Bäst översattes detta lack genom fotona tagna i sollampa, men jag måste säga att det är minst dubbelt så vackert i verkligheten. Min kamera var på dåligt humör verkar det som! Men stöter ni på det här lacket så kan ni ju ta upp det och kolla i flaskan, så kommer ni förstå vad jag pratar om.
En 5:a här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0