Kleancolor - Chunky holo black

Hej!
Nu har jag testat ännu ett av Kleancolor's holografiska. Det här lacket gillar jag också mycket bättre än det förra jag skrev om.
Det är glittret i detta lack som är holografiskt och det skimrar emellan rött och grönt, enkelt sagt. Basen är skirt svart, men drar lite åt lila. För att få fram Chunky holo black's bästa egenskaper lägger man det ovanpå ett helt svart lack. Jag valde China Glaze's Liquid leather för detta.
Alltså, för att få till min manikyr la jag ett lager av Liqiud leather och sedan två lager av 'Chb'. Toppade och basade med Seche.
utomhus:
Jag ångrar en grej; att jag la två lager utav layering-lacket. Krävs nog bara ett lager egentligen då det blir lite brunsvart runtom glitterkornen istället för kolsvart på grund av det, eftersom Chb's bas är lite annorlunda i tonen. Men jag ville ju ha mer glitter som vanligt..
Utöver det redan skrivna kan jag också tillägga att det här lacket är lite tjockt och därför lite jobbigt (ännu en anledning till att lägga endast ett lager). Det försvårar ju torkningen lite vid lager-på-lager-lackning.
Jag delar ut 3,5 till Kleancolor's Chunky holo black.

Förresten kan ni få se en bild på sist jag bar detta lack :) Tror att jag bara la ett lager ovanpå svart då.
inomhus:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0