Kleancolor - Chunky holo teal

Hej!
Jag skrev ju att jag skulle lägga ett glitter-holo-lack ovanpå Essence teal-färgade, så nu har jag gjort det! Det blev Kleancolor's Chunky holo teal. Knäppte några bilder ute förut när jag väntade på bussen, men hann inte med att fota inomhus förrän efter jag hade simmat ikväll. Och ja.. då såg det inte jättebra ut längre. Så endast ute-foton idag alltså.
Jag la 2 lager med denna generöst glittriga färg. Holo-effekten tyckte jag var sådär faktiskt, men den finns där. Bilderna ger inte någon oerhörd uppfattning av den, tyvärr, men nog kan man ana att det skimrar mellan olika färger i olika vinklar.
utomhus:
Njae, toppen tyckte jag inte att det var det här lacket. Jag är i alla fall glad över att glittret var väl tilltaget.
Det blir dock bara en 2:a idag. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0