Misa - Pour me something tall & strong

Hej hej!
Jag har inte lackat klorna sådär jättemycket på några dagar, men lika väl det kanske. Jag har nämligen bara remover kvar för ca en omgång till. Måste införskaffas snarast!
Jag har i alla fall testat den härliga Pour me something tall & strong från märket Misa, vilket är ett riktigt blått lack om än inte så välpigmenterat. Jag förlåter den litegrann eftersom det är en jelly, men jag önskar ändå att lack-skaparna kan droppa i lite mer pigment i dessa typer av lack. För visst är det väl precis så enkelt att fixa? ;)
Anyway. Jag la 3 lager, men 4 hade inte suttit fel för i solen syntes vnl (visible nail line). Det skiner också väldigt fint även utan topplack, men på bilderna har jag kört på ett lager med Seche Vite.
utomhus:

inomhus (sollampa):

inomhus (vanlig lampa):

Ni ser ju att nagelkanten inte alls syns lika väl i vanlig belysning, och det var i sådan jag lackade... därav de 'för få' lagren.
Jag tycker om det här lacket, trots dess skirhet, och jag är villig att dela ut 3,5 poäng av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0