Nyx - MNP13 black

I förrgår fixade vi maskerad här hemma och mamma hade redan valt vad jag skulle vara. Uggla, igen (som på halloween). Hon hann inte se mig i den outfiten den gången, så hon skapade sig själv en ny chans genom detta och jag följde order.
Naglarna orkade jag inte bry mig om så mycket dock, de blev bara svarta. Nyx's MNP13 black är ett matt svart lack (faktum är att MNP står för matte nail polish) som täcker helt okej. Jag lackade med två lager, men det var två  bedrövliga lager. Nyx matta svarta lack rinner som satan! Det är sådär att det flyter ut förskräckligt på nagelbanden och sidan om naglarna. Det är knappt lönt att ens försöka att få det bra från början, utan man får städa efteråt helt enkelt.

Fjädrarna är där eftersom jag var uggla..
Njae, jag gillar inte det här lacket. Jag tycker att det är trisst och jobbigt. Inte i närheten av elegant svart.
MNP13 black får en 2:a av mig.

..för övrigt såg jag ut typ såhär:

linser, lösögonfransar och fjädrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0