uppdatering

Hey!

Jag har inget kul o visa idag egentligen, men en liten update får det bli. Jag lackade med Nfu-Oh's glitter/holo/duokrom/flakie-lack nr 51 ovanpå Misa's blå från förra inlägget. Det blev inte toppen över blått, för nr 51 har en lila bas. Jag tror till och med att det här lacket skulle ha klarat sig bra på egen hand, för det var inte så skirt som jag trodde. Kanske funkar det toppen med ett nudefärgat lack under.. Hur som helst så ska jag testa det på ett annat sätt en annan gång.
Minus nummer 2 för det här inlägget är att jag inte tog så många bilder, endast några halvsuddiga när jag satt i bilen. I lacket hittar man i alla fall, förutom den lila basfärgen, även grönt, blått, rött, guld.. ja, lite av varje. Den känns multikrom och inte holografisk egentligen. Glittret i flaskan är häftigt det också; jag älskar flake-glitter. De är oregelbundna i storlek och form och skimrar även dom i olika färger - mest guld och grönt. Här har ni några kassa bilder att hålla er tillgodo med innan jag kan fixa nya.

...Som sagt. De här bilderna suger, rent ut sagt. Lacket är så mycket mer än det som syns här! Jag är villig att ge den en 5:a av 5 möjliga. Någon gång ska ni få se varför!
Jag slänger upp två bilder på mina naglar helt och hållet utan någonting på också, för att i alla fall försöka kompensera det hittills ganska tråkiga inlägget.

Kanske inte sådär jättekul det heller, men imorgon kommer en till 5-poängare (bra fotad!)!

Kommentarer
Postat av: Martin

snyggt du börjar få fin längd igen :)

2011-12-19 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0