Giraff och leopard

Idag har jag fixat både mammas och mina naglar och i båda fall så har det blivit nailart! Lite roligare att titta på kanske :)
Mamma fick, hm.. giraffnaglar. Jag lackade då först två lager med China Glaze - Street chic, vilket är ett mörkt chokladbrunt lack. Efter detta torkat till lite så stämplade jag det valda mönstret med Kleancolor's Café au lait som är ljust mocca-brunt. Giraffer har ju egentligen mörka fläckar och ljusare päls runtom, men här fick det bli tvärtom.
Efter lite 'städning' runt om med min nail polish remover pen och topplackning såg det ganska så tjusigt ut.
inomhus (vanlig lampa):
inomhus (sollampa):
Jag själv satsade på leopard-mönstrat..: får. inte. nog! Så jag lackade créme-vitt med Illamasqua - Load och stämplade mönstret med ett mörkt vinröd/brunt Konad-lack. Toppade med Seche Vite (bästa topplacket i världen). Nagelbanden och nästan hela fingrarna fick sig en rejäl städning och sedan var det klart!
inomhus (sollampa):
inomhus (vanlig lampa):
Vad tycker ni om dessa manikyrer?
Jag tycker att dom blev helt okej, men inte 'wow'.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0