Color Club's What a drag med stjärnor

Hallå på er!
I det här inlägget ska ni få se lite stamping nail art. Det känns som att det var ett tag sen jag pysslade ihop något sånt, och faktum är att jag är riktigt sugen på det nu. Anledningen till valet av manikyr för gårdagen var att min bror fyllde år och vi hade kalas för honom.
Jag lackade först klorna med Color Club's foil-lack What a drag. Detta är silvrigt och ser ut som folie efter man har målat på det. Jag la 2 - 3 lager utav detta, alltså 2 på vissa naglar och 3 på vissa. När mitt foil-lack hade torkat till sig lite så stämplade jag stjärnor på det med ett vitt stämplingslack från Konad. Här har ni resultatet;
utomhus:
inomhus:
När det blänker i What a drag så syns knappt stämplingen, så jag försökte avråda detta genom att vinkla fingrarna på sista bilden. Kanske syns det lite bättre i alla fall?
Jag gillar den här manikyren faktiskt. Den sken, liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0