Depend - 183

Jag planerade att lacka nytt i fredags kväll och plockade fram flaskorna jag behövde, satte mig ner o la basen.. sen kom jag på att jag skulle jobba dagen därpå. Dumma. Det fick då bli Depend's beautylack (nr 183) i stället för ett mörkblått från Misa.
Bilderna idag är alltså inte mäkta imponerande och sådär, men ni får i alla fall se hur mycket mina klor har växt ut nu. De har fått en liten vit kant. Skönt!
inomhus:
Knäppte fotona idag, så lacket har hunnit matta av sig lite. Det är även bara ett lager lagt med detta och i vanliga fall skulle jag ha kört på två, men jag orkade inte bry mig när jag liksom ändå skulle jobba.
Nr 183 har lite skimmer i sig, vilket nog bara kan fångas på bild av en riktigt bra kamera och som bara kan ses irl på riktigt nära håll. Det ger i alla fall en annan ton på naglarna. De blir liksom lite vitare och tjusigare.

Kommentarer
Postat av: Martin

Snygga naglar :)låt dom växa ut mer =)

2011-11-23 @ 18:24:26
Postat av: SVAR:

Tack! :) ska göra det.

2011-11-24 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0