Love my nails - French pink

Igår så, suck, jobbade jag i kafeterian. Därför har jag inget spännande alls att visa, utan det fick bli en fransk rosa ifrån Love my nails. Jag la 2 lager med denna samt toppade med Seche Vite. Jag gillar hur naglarna fortfarande ser ut som naglar, men blir uppfräschade. Dock är det inget speciellt för just det här märket, utan det finns många olika lack som ger den effekten om man vill ha det. Love my nails - French pink är till och med lite jobbig. Den blir lätt strimmig om man inte passar sig. Kanske skulle ett tredje lager vara pricken över i:et för att få bukt på det problemet, men jag klarade mig ganska bra ändå.
inomhus:
utomhus:
Den sista bilden är suddig, jag vet, men där syns i alla fall hur naglarna upplevs som vitare med det här lacket på.

Kommentarer
Postat av: Martin

Så naturligt fina naglar:)

2011-11-26 @ 06:24:54
Postat av: SVAR:

Tack så jättemycket! :)

2011-12-02 @ 02:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0