China Glaze - City siren

Igårkväll lackade jag om mina kortisar till en röd färg, eftersom jag ska på... wait for it.. RED HOT CHILI PEPPERS idag! :D Jag är verkligen taggad. Självklart var jag tvungen att klä naglarna i rött.
Valet föll på City siren från China Glaze som jag aldrig har testat förr, men som charmade sig in rätt så bra hos mig. Lacket täckte nästan med ett lager, men lite strimmigt blev det så ett andra lager fick det bli.
Inomhus:
utomhus (skugga):
utomhus (solsken):
Det är väldigt vad det här lacket klarnar upp i solljus! Det blir liksom inte i närheten av så mörkt som det kan se ut inomhus ibland.
Jag delar ut en 4:a till detta lack, för att det är så bra pigmenterat som det är och för att jag tyckte det var lättlackat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0