Depend - 201

Hejsan,
Jag gillar inte-inte mina naglar nu. De är nämligen ganska obefintliga. MEN, det är ju egentligen lacken jag bloggar om, så här ska ni få Depend's nr 201 på mina superkorta nails.
Jag har alltid gillat den här färgen, har haft den ganska länge nämligen, men idag ser den ganska dassig ut tycker jag! Haha, jag har gått med neoner och riktigt klara lysande färger för mycket på senaste tiden. I alla fall så förstår jag ju att så inte är fallet, för det här är ingen dassig färg. Det är ett fint pastell-rosa lack som täcker väl med 2 lager.
inomhus:
utomhus:
hahaha, jättefint va? Just nu längtar jag bara tills mina klor har växt ut igen.
Lacket är det i alla fall inget fel på, jag ger det 3,5 av 5 möjliga. Det chippar möjligtvis lite snabbt.. syns ju redan här på dessa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0