Essie - Da bush

Hej!
Igår svepte jag på ett fint, ganska neutralt lack. Jag kände för något lite lugnare nu faktiskt, jag har nämligen kört stenhårt på färger ett tag. Någonting säger mig ändå att en dag utan färg, holo, duokrom och allt vad det heter, räckte.
Här har vi i alla fall ett grågrönt lack ifrån toppen-märket Essie. Lacket heter Da bush och gled på bra med 2 lager.
utomhus:
inomhus:
Det blev inte så stor skillnad i färg mellan inomhus- och utomhusbilderna idag märkte jag. Det är nog för att jag knäppte foton inne i omklädningsrummet på gymmet där jag går, där de har ganska skarpa lampor.
Jag vill säga att Essie än så länge är ett riktigt bra märke enligt mig. Jag har dock inte alltför många sådana lack, typ 2 stycken, men jag är glatt överraskad utav dom. Kommer absolut bli fler i framtiden!
Da bush får 3,5 i betyg.
Jag gillar inte ens militärgrönt, vilket detta kan kännas som, men ändå ger det här lacket mig en hemskt skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0