Färgglatt

Hej!
Idag tänker jag visa en gammal manikyr, då mina naglar är olackade (!) för tillfället. Det var ett tag sedan jag fixade dessa naglar, på min kompis Rebecca, och då var inte mina bilder så omfattande som dom kanske är idag. Det jag vill säga är att ni tyvärr inte kan få någon solbild.
Jag började med att lägga ett lager vitt lack med A perfect - 10, för att sedan svampa på olika lack. (Ni har hört detta förr om ni läst tidigare inlägg i bloggen.. kolla här) Jag använde mig av China Glaze's In the lime light samt Papaya punch och Depend's  nr 34 och 35. Den enda som inte är en neon här är faktiskt Papaya punch, men vid tillfället då dessa naglar gjordes så hade jag ingen orange neon.
Anledningen till att jag först la ett vitt lager är att det får färgerna att lysa mer. Efter att min svampning hade torkat så stämplade jag på min kompis valda mönster i en svart stämplingsfärg.
Här har ni resultatet:
Jag tycker att svampade neon-färger med ett stämplat mönster på är ett säkert kort. Fint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0