Fjädrar

Hej!
Igår var jag på halloween-fest på Norrköpings, i princip, enda dansklubb. Självklart var jag utklädd! Och självklart matchade jag naglarna med detta. Mitt val till utklädnad blev en uggla (älskar ugglor!) och jag gick 'all in'. Hade fjädrar limmade här o var på armarna, fjäder-lösögonfransar, hårspännen med fjädrar, färgade linser... och så hängde ju ugglan på min axel med också (:
Naglarna då? Jag målade dem vita med Kicks - White orchid i 3 lager och tryckte sedan fast små fjädrar i färgen, för att sedan topplacka detta. Det blev väl si sådär.. men det halv-kassa resultatet beror delvis på mina korta naglar som jag sportar just nu. Här har ni bilder i alla fall (utomhus):
Nu kommer bloggen troligtvis att pausa i några dagar (alltså, inga uppdateringar) eftersom jag sticker till Teneriffa idag. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0