GcocL - 2

Idag har jag gått omkring med supergula naglar! Jättefint faktiskt.
Jag fick för mig att prova ett stämplingslack, GcocL's nr 3, på hela nageln, då jag ändå inte tyckte att det var speciellt toppen att stämpla med. Det visade sig i alla fall vara grymt även som 'vanligt' lack.
Färgen tycker jag drar lite åt senapsgult, men kanske bäst beskrivet som brandgult eller bara just 'supergult'. 2 lager krävde det, riktigt bra pigmenterat alltså, men kändes lite strimmigt innan Seche Vite. Efter mitt topplack blev det dock en riktig vacker historia!
utomhus:
inomhus:
Ursäkta att det blev så många bilder idag, men jag gillar detta skaaaarpt. Vad tycker ni?
Förresten så tänkte jag först att ett såhär pass gult lack ju kunde bli lite väl somrigt.. men, det är bara kolla utomhus-bilden med de vackra höstlöven som bakgrund så ser man att det funkar riktigt bra såhär års!
Jag vill ge GcocL - 2 en 5:a, trots att det egentligen inte är avsett att lackas på det här viset.
Jag kommer definitivt att prova fler stämplingslack över hela naglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0