H&M - Blue my mind

Idag har jag svassat omkring med vackert blå naglar, sådär 'stålmannen-blå' ni vet? Lacket köpte jag hos H&M och det är deras egna märke som bjuder på denna goding. Alltså, jag lackade ett lager o tänkte dra på ett andra i ren vana - men varför? tänkte jag sen. Om jag nu har hittat ett lack som täcker med ett enda lager borde jag väl vara väldigt nöjd med det!
Jag älskar tonen i den här blå färgen, den är bara riktigt blå-blå liksom, jag uppskattar också verkligen pigmenteringen i lacket och priset säljer ju flaskan direkt även om man inte skulle vetat om ovanstående. 39kr fick jag ge.
Jag skulle gärna be er att 'se och njut', men bilderna är det enda som faktiskt inte riktigt håller måttet idag. Färgen ges inte riktigt rättvisa, samt att alla pics är tagna inomhus. Tyvärr.
Men, se i alla fall:
inomhus:
(bilden ovan är den mest rättvisa gentemot färgen)
Jag ger Blue my mind en 5:a av 5 möjliga - väl värd pengarna alltså.
Spring och köp!
haha. wow, liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0