H&M - Dark purple

Lacket jag testat inför detta inlägg kommer från ett 4-pack med smålack köpt på H&M. Brukar väl inte direkt köpa sånahär förpackningar med 'billigare' lack, men jag fick det i present och jag måste säga att första färgen ut till testning är riktigt fin! Så jag är inte alls missnöjd.
Namnet på denna lila skönhet är något så enkelt som Dark purple. Det jag gillar med detta lack är pigmenteringen, det täcker nämligen med 2 lager, och att den har en röd ton i sig. Den här färgen blir liksom lite mer som röda vindruvor (dom är ju faktiskt lila med ett stänk av rött i) än lila som man brukar tänka sig den färgen.
inomhus:
utomhus:
Ni får ursäkta mina nagelband.. och angående den sista bilden så håller jag i en utav mina vantar där.
Jag tycker att färgen kommer till liv mer utomhus, så som det brukar vara i de flesta fall. Ändå så var solen inte framme när jag fotade.
Jag tar o ger H&M's Dark purple en 3:a, vilket det i princip alltid blir när jag känner att färgen och dess formula är bra men inte får mig att ropa wow. I vilket fall som helst: prisvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0