Kleancolor - Red-hot

Haha. Jag valde att uppdatera City siren med något slags layeringlack, och drog fram det enda rödglittriga jag har. Nu har jag precis lackat, lagt på Seche Vite och fotat och först nu, efter allt detta, märkte jag att lacket jag har använt heter Red-hot! Det var ju passande och bra (se förra blogg-inlägget).
Här är den i 2 lager ovanpå City siren:
utomhus (solljus):
utomhus (skugga):
Jag måste säga att det glittrar bättre in real life och glitterkornen syns mestadels som ljusare i färgen än lacket under, fast det på bilderna ser det ut att vara tvärtom. Suck. Det är mest likt den sista bilden i alla fall och det är mycket finare än vad min kamera kan visa.
Annars vill jag även påpeka att det är aningen jobbigt att lägga. Det har en lite tjock formula, dock inte så att det stör oerhört, men jag tycker även att Kleancolor kunde ha bjussat på mer glitter än vad det är i förhållande till lack.
I alla fall, en 3:a är du värd Red-hot. Fast det är precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0