L'oréal - 809

Hejsan!
I förrgår testade jag att bära L'oréal's holografiska nr 809. Jag var verkligen sugen på att prova detta! Jag har nämligen aldrig testat ett holografiskt lack från L'oréal och jag tror inte att jag har sett något innan heller.
Lacket gled på bra vad jag minns, men krävde 3 lager för att göra mig nöjd. Det var alltså aningen skirt. Väl på nageln tyckte jag också att det såg lite blekt ut faktiskt, trodde nog innan att det skulle vara mer rosa-rött än det lite ljusare guld-bruna som detta lack skiftar emellan att vara, beroende på hur man vinklar naglarna. Jag vill också påstå att detta är duokromt och inte holografiskt. Men, det står tvärtom på flaskan.
utomhus:
inomhus:
Det rosa-röda träder i alla fall fram mer i dagsljus. Att jag kände att det blev lite blekt var nog att jag spenderade mest tid inomhus med 809:an, och ni ser ju skillnaden mellan lampa och solljus.
Jag ger dig..... 3,5 av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0