Neon-leopard

Hejsan!
I helgen har jag burit en nailart-manikyr som jag gjorde genom att lacka om till den vita nr 10 från A Perfect och sedan stämpla på ett leopardmönster som jag sedan uppdaterade med lite färger.
Efter 2 lager vitt stämplade jag alltså mitt mönster i svart från Kleancolor (färgen black). Sedan doppade jag en av mina 'dotting tools' i 3 olika neoner (en i taget) och fyllde då i vissa utav fläckarna jag skapat. Neonerna till detta ändamål blev den orangea Pyschedelic scene från Color Club, den gröna The lime starts here från samma märke samt den rosa Shocking pink från China Glaze. Avslutade gjorde jag med ett lager Seche Vite.
Inget svårt med det här alltså!
inomhus:
utomhus:
Jag gillar't utomhus! Vad tycker ni om det här?

Här ger jag er även ett par bilder från skolan med techno-manikyren:
min lilla glam-bagge var med också :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0