Stålmannen

Hej!
Som nämnt i gårdagens inlägg gick mina tankar mot Stålmannen när jag lackade med H&M's Blue my mind.. och faktum är att jag sedan blev ganska inspirerad utav det.
Jag tog således fram 3 av mina Nail Star - Two-way nail art pen & brush, röd, svart och vit, samt min gula Essence - Sundancer (vilken jag la på med en av mina dotting tools). Därefter skapade jag stålmannen-loggan och ett pow!-märke. Ta en titt:
Alla bilder ovan är tagna inomhus då de knäpptes på kvällen. Här nedan tänkte jag visa er hur den vackra blå färgen ter sig i dagsljus:
Och sen... ha ha ha... en grej till; när jag målade mina naglar spejade min (4 år äldre) bror på mig och bad sedan om att få batman på en av sina naglar. Vad ska man säga, liksom? Mitt svar blev: ja för fan!
Här är hans tumme:
Till batman-loggan använde jag Nail StarTwo-way nail art pen & brush i svart samt min gula Sundancer.

Kommentarer
Postat av: Martin

Välgjorda o snygga naglar :)

2011-10-11 @ 20:20:40
Postat av: SVAR:

Tack tack!

2011-10-11 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0