Tiger

Mm.. dessa djurmönster. Jag är väldigt förtjust i mina leopard- och tiger/zebra-mönster som jag har att stämpla med. Den här manikyren är lite halvgammal men ändå nog så tjusig. Konstigt, men när jag bar dessa klor var jag inte särskilt nöjd. Detta på grund av att det blev lite halvkladdigt med stämplingen, men nu när jag kollar på bilderna så tänker jag nästan 'äsch, det där var väl inte så farligt?'.
Jag har lackat med Make up store's Agnetha, trooor att det är 3 lager (annars 2), och sedan toppat med ett tigermönster med ett svart stämplingslack.
Agnetha blev lite dassig med det aningens kletiga svarta ovanpå. Bara så att ni vet att hon strålar mer annars, menar jag. Annars så.. gillar jag detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0