4 x Color Club

Häj!
Har ju bara varit lite galet dålig på att uppdatera ett tag :/. Jag är ledsen!
Anyways, så har jag ett ganska fett inlägg till er idag så jag hoppas det kan överväga de tomma dagarna!
Först och främst ger jag er en bild på min senast ombloggade manikyr i solljus;
Tyckte nog att den var rätt så tjusig utomhus!
Näst på tur till lackning var Color Club's Raspberry rush. Denna färg är fin och ger naglarna en härlig doft av vad som ska likna hallon (jag tycker dock mest att det luktar typ.. bubbelgum). Jag måste bara nu innan be om ursäkt för de ganska kassa bilderna på detta. De enda jag knäppte var när jag satt i en spårvagn och redan hade burit lacket ett tag.. Här är den i alla fall i tre lager:
Efter denna har jag burit 2 lack från Color Club ovanpå varandra som var väldigt vackert. Jag använde mig av CC's With abandon, vilket är ett svart lack med massor av brunguldigt glitter i, samt Wild and willing från samma märke. Wild and willing är grymt på egen hand också! Detta lack är nämligen ganska komplicerat med sin metallic-pärl-formula innehållande färgerna guld-korall-rosa-orange och grön i en fint skimrande kombo. Det gröna är minst synligt, men märks som en duokromatisk effekt vid vinkling av naglarna.
Jag la i alla fall två lager av detta ovanpå ett lager med With abandon. Det gav mig en riktigt fräch effekt som jag lät vara precis som den var, förutom på vänster ringfinger där jag adderade en svart tiger i form utav en 'nageltatuering'. Kolla in detta:
här syns det gröna bäst:
För närvarande har jag ett annat lack från Color Club på mina klor, vilket jag också tänkte visa. Lacket Ultra-Astral är riktigt skrikande rosa och innehåller silver-glitter. Glittret försvinner dock lite vid lackning då denna färg är så oerhört väl-pigmenterad att den begraver glitterkornen. De finns i alla fall där och framkommer alltså inte bara som knottror på ytan, men själva skimmereffekten försvinner lite. Ultra-Astral torkar även till en ganska matt finish. Det är väl en smaksak om man gillar dessa förmågor och jag tycker att det krävs att man testar själv för att man ska förstå. I alla fall så gillar jag detta lack starkt, just för den skarpa färgens skull!
utomhus:
inomhus:

som ni märker så gillade jag detta bäst i dagsljus.. :)
Justja, det var en liten grej till som jag tänkte berätta. Jag vet dock inte hur jag ska kunna göra det här på ett sansat sätt, för jag DÖÖÖÖÖÖR. På ett bra sätt! Jag har nämligen lagt vantarna på Nfu-Oh's alla holo-lack, plus 2 flake-lack av samma märke!! Som ni kan läsa i detta inlägg: http://polishtics.se/2011/august/milani-3d.html, så har jag suktat en hel del efter dessa skönheter. Jag har nu hittat en sida på nätet som säljer dessa och jag är i extas över att få testa dom.
Jag lägger in några flaskbilder så ni vet ungefär vad jag pratar om, men kom ihåg att dessa bilder absolut inte gör lacken rättvisa! (om ni undrar över det vita lacket så är det ett baslack till holo-lacken):
nr 62, 63 och 64:
nr 61, 65 och 66:
Aquabase samr nr 51 och 49:
Det var nog allt för denna gången tror jag. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0