Color Club - Pucci-Licious

Efter en rush på cykeln hem från skolan idag så målade jag om mina naglar. Jag ställde mig vid mina 12 underbara hyllor fulla med lack o valde.. och fastnade ganska snabbt för Pucci-Licious från Color Club av någon anledning.
Detta lack har en härlig lila färg som gör vem som helst lite gladare. Lacket täcker med två lager, men jag tog tre för att försäkra mig om ett heltäckande resultat. Det kändes viktigt att bli fri från all slags 'genomskinlighet' med den här färgen, fråga mig inte varför. I alla fall, här har ni bilder på min vackra:
Tyvärr så är alla dagens bilder knäppta inomhus. Det hanns liksom inte med att foto när solen väl var framme.
Påpekas ska även att lacket ser lite blåare ut här än vad det gör i verkligheten, speciellt på de två sista bilderna. Jag vet inte varför kameran ska vara så orättvis ibland. Det här är ett lila lack och inget annat.
Jag ger Pucci-Licious 3,5 av 5.

Jag tänkte nog även passa på att visa mina naglar 'naturella' idag, då jag kom på att jag inte gjort det på bloggen ännu. Här har ni dom, helt nakna:
Ännu har de inte hunnit bli så missfärgade i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag hatar dig. Du har ju perfekta naglar! :P

Mina är så mesigt veka, dock inte alltför missfärgade.

2011-09-28 @ 03:42:30
Postat av: SVAR:

haha, hej! Nejdå, det kan jag inte påstå att jag har. De är faktiskt väldigt sköra och det har jag verkligen kämpat med. Nu sitter det lite plast på fingrarna i stället.. men jag hoppas återfå 'the real deal' snart :) Skönt med rena klor i alla fall. Var glad för det!

2011-09-29 @ 05:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0