franskt med edge

God afton,
manikyren jag tänkt visa idag är en design jag hade för några veckor sedan (just nu bär jag ju såklart ett Nfu-Oh-lack!), men den är faktiskt helt okej fin.
Jag började med att lacka ett lager med Kleancolor - Sheer pastel cocoa för att sedan klistra fast en manikyr-mall på vardera finger. Jag satte mallarna ganska långt in mot nagelroten då jag inte hade i avsikt att endast lacka tipparna i näst-kommande färg. I alla fall, färg nummer 2 blev China Glaze's Fifth avenue vilken jag tycker är en klassiskt vacker rosa färg. Jag har för mig att jag lackade 2 lager med denna samt lät den torka innan jag sedan stämplade ett leopard-mönster ovanpå Fifth avenue. Därefter drog jag bort klistermallarna.
Mönstret syns inte så jätteskarpt, men gav en fin effekt. Bilderna är inte heller de bästa, tyvärr, för jag upptäckte att jag inte hade knäppt några solbilder.
Håll till godo ändå!
Imorgon när jag kan fixa pics i dagsljus ska jag visa er en riktigt holografisk skönhet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0