IsaDora - Zinfandel

Back med en ny swatch nu!
Jag är ledsen för detta ofrivilliga uppehåll. Anledningen är att jag kom hem från London i fredags, och alltså har befunnit mig där i några dagar. Igår kruxade internet med mig också och ville tydligen inte att jag skulle blogga just då.
Nu är det dock ganska sent och egentligen dags att sova! Men först vill jag visa upp IsaDora's Zinfandel från årets höstkollektion Forest Groove för er.
Detta är ett lack som jag velat ha sedan det kom ut i butik nu till hösten. IsaDora lanserade 3 nya lack i just den här kollektionen och det jag fastnade för mest hamnade i mina händer igår.
Zinfandel är ett mörkt mörkt plommonfärgat/vinrött (har svårt för att bestämma mig) krämlack som nästan ser svart ut på håll, men ger en skön lite varmare känsla i och med att det faktiskt har en röd ton. På bilderna nedan har jag lagt två lager, men jag måste säga att ett enda flödigt lager egentligen skulle kunna räcka. Bra täckning alltså, vilket ju är skönt eftersom flaskan bara innehåller 6ml.
inomhus:
(lite kul måste man ju ha..)
utomhus:
Ni får verkligen ursäkta den slarviga lackningen! Och ja... jag har lösnaglar här. Haha, fråga mig inte om det. Jag lovar att ordna till dom bättre nästa gång i alla fall :)
Vad tycker ni om Zinfandel? Jag ger det här lacket en 3:a av 5 tror jag. Det är inget dåligt köp.

Jag måste även ta o visa vad som mer slank med när detta lack införskaffades:
Yepp! Den sitter på min (fejk-) skinnpaj nu.
Man borde nog bry sig lite mer faktiskt. Jag gjorde det igår i alla fall, och idag insåg jag att jag vandrade omkring med både denna och Rosa bandets sport-bh.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0