update

En Stockholmsresa dagen till ära stal chansen till omlackning av mina naglar, så nytt blir det imorn.
Tänkte ändå bjussa på ett par bilder, för idag har jag sprungit ett par sekunder på stan innan huvudstaden blev fokus och där spanade jag in Kicks färger från deras egna uppsättning av lack! Att Kicks nu har egna lack är nytt. De kostar i alla fall 39kr för 8ml och det måste man väl påstå är rätt så sjysst.
Min vänstertumme blev idag testkanin för deras Stormy seafoam (som jag alltså inte har köpt, utan endast testade i buktik). Att jag drog några snabba drag med just detta är av anledningen att det var det enda jag, i hastig överblick, hittade som liknade ett layeringlack. Jag bar ju redan Zinfandel på tassarna!
Här ser ni i alla fall en av Kicks egna ovanpå mitt IsaDora-lack, utan topplack:
Tror ändå att jag gillar Zinfandel bäst på egen hand, men jag måste påstå att Stormy seafoam är spännande. Det känns nämligen som att det täcker hela nageln utan några större glipor, samt att det ändå klarar av att låta lacket under lysa igenom bra. Som att lacket man lägger detta ovanpå bara får ett skimmer i sig, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0