Essie - Cute as a button

Hej!

Jag har inte varit så givmild med inlägg i bloggen de senaste veckorna, vilket har sina anledningar (ibland suger det att vara jag). Har i alla fall köpt några nya rackare att klä naglarna i. Uppdaterade precis inlägget 'samlingen' med de nya namnen, kanske kommer även bilder upp på finingarna om ett tag.

I alla fall, lacket jag tänkte visa är ett av dessa nya och det pryder mina klor just nu. Essie's Cute as a button är toppen-fint, supergulligt och har fina egenskaper. Här är bilder:

Det är tre lager på bilderna.
Jag tycker att det här är en riktig sötnos! Verkligen en gullig färg. Dock anser jag att det är mer gäll, och söt, i verkligheten.

Penseln i Essie's flaskor är bred, vilket inte alla gillar. Jag tycker i alla fall om den och lackningen flöt på bra. Toppen formula. Hade kunnat täcka bättre, men annars jättebra. Man får vad man betalar för så att säga.

Essie's lack finns på Kicks och kostar 129kr. Ett tips: det är 25% rabatt på alla lack från detta märke just nu.

Cute as a button
får 5 poäng av mig.
Trackback
RSS 2.0