Création lamis - 132

Hej hej hej!

Jag har testat ytterligare ett av de lack jag fick av mammas kompis. Detta är Création Lamis nr 132, ett glitterlack med skir skir skir svartgrå bas och massor av microglitter i silver samt aningens större rundkorningt glitter som skiftar i guld, silver, grönt och blått. Jag tycker om det här lacket, det är tjusigt. Fotona jag har att bjuda på är dock, tyvärr, bara tagna inomhus. Hade säkerligen sett skapligt mycket grymmare ut i solljus.
Jag la 132:an över Evita's 50086 från förra inlägget. Drog på 2 lager och sedan topplack.

Vad tycker ni? Ser nästan lite trisst ut faktiskt, men jag tror att det var för att jag tröttnade på Evita-lacket ganska snabbt. Grått är nog inte riktigt min grej.
Création Lamis nr 132 är det i alla fall inget fel på! 3,5 ger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0