Depend - Nagelstärkare

Det här är inget jag bär just nu, men det har varit toppen att ha när jag har jobbat i kafeterian. Det är ju inte tillåtet att bära nagellack i rastaurangbranshen.. för att det ska se fräscht ut och sådär, men man är med händerna i vatten typ hela tiden. Har man naglar som jag så går dom lätt sönder då. Så, ett genomskinligt lack får råda bot på det för min del. Vad passar inte bättre då, än ett lack som också stärker nageln?
Jag tycker att Depend's Nagelstärkare (nr 4202) fungerar jättebra. Man känner att naglarna blir starkare och hårdare, det torkar ganska snabbt och det har en bra formula. Ni får lite tråkiga bilder också :)

Inte så mycket att se på egentligen, men den fungerar i alla fall som den ska :) en 4:a här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0