Evita - 50086

Hej!

Jag fick en liten hop med gamla nagellack från min mammas jobbarkompis, som jag nu har 'räddat' med Seche Restore. Alltid lika kul att se förvandlingen från geggigt till flytande. Jag ska fixa ett inlägg med bilder på dessa lack och beskriva hur man gör med Restore.
Nu har jag testat Evita's 50086 som alltså är ett lack jag fick begagnat. Det är ett grått metalliclack, inte likt något jag har faktiskt. Grejen med metalliclack är ju dock att det blir synliga penseldrag efter att man målat med dem, vilket ju är lite trisst, men gäller det ett fint lack så kan det hända att man inte stör sig på det. I nr 50086's fall så stör jag mig inte så värst på det, eftersom de faktiskt inte syns så väl.
Jag la 2 lager och toppade med Seche Vite.
utomhus:

inomhus:

Jag tycker om det här lacket. Jag fick till formulan bra också kände jag.
Delar ut en 3:a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0