China glaze - 108 degrees

Hej!
Det var ett tag sen! Min bloggtorka har berott på tråkiga o jobbiga personliga saker, men jag ska försöka mitt bästa för att komma igång här igen. Det är ju ändå kul o blogga om fina lack :) Jag kan meddela att jag inte heller har målat mina klor under den här tiden, så ni har inte missat nåt!

Idag tänkte jag visa en fining i alla fall, nämligen China glaze's 108 degrees. Det här lacket är typ hallonrött, alltså rosarött. Det är aningens skirt och innehåller massor av tjusigt microglitter. När jag skulle lacka så tänkte jag 'shit, det här kommer ta några lager', för att det såg jätteskirt ut. Riktigt så illa är det i alla fall inte. Det ni ser på mina bilder är 2 lager lack utan topplack, eftersom jag senare skulle lägga ett annat lack ovanpå.
utomhus:

inomhus:


Ja, man kan ju se lite vnl, men det fixade jag som sagt sedan.
108 degrees är riktigt fin tycker jag. Jag gillar nyansen, glittret och att den faktiskt inte var så skir som jag trodde. 3 lager hade nog varit perfekt om man använder det här lacket på egen hand. Aningens rinnig formula kanske, men ändå kontrollerbar. Jag ger 108 degrees 3,5 av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0