Color club - Fame & fortune

Hej!

I förra inlägget skrev jag ju att jag la ett annat lack ovanpå 108 degrees, så det tänkte jag visa nu. Det handlar om Fame & fortune från Color club, vilket är ett hallonröd/rosa lack med en anings lila ton i, ser det ut som. Den är fylld med vackert holo-flakieglitter! Precis som Color club's Covered in diamonds som jag bar på nyår. Det är supermegatjusigt i flaskan! En riktigt 'flaskfavorit'.  Alltså ett såntdär lack man tycker är så toppengrymt när man ser det i flaskan och har gudalika förväntningar på. Håller Fame & fortune måttet då? Njaaaaa.. Det är verkligen fint på, inget snack om saken, men glittret kunde varit generösare. Det blir lite peta o pilla för o få det jämt över naglarna. Sedan så verkar grundfärgen skir som satan, men jag ska inte uttala mig alltför mycket om det eftersom jag inte vet om det var lacket under som talade mest, eller om det faktiskt var F & F.
Detta är i alla fall 2 lager lack över 2 lager av China glaze - 108 degrees, med ett lager topplack.
utomhus:

inomhus:

Och såhär fin är den i flaskan:

Nå, vad tycker ni? Ursäkta bild-spammet :). Jag tror ändå att jag älskar den här skönheten faktiskt. Den är så himla fiiin! Kan man bli lycklig av ett lack så blir jag det över Fame & Fortune.
Jag delar ut en 4:a. Toppen hade nåtts med mer glitter och en mindre skir bas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0