Vattenmarmorering

Hej!

I senaste inlägget kunde ni läsa om hur taggad jag var att bara go crazy på mina naglar, så det gjorde jag. I form av en vattenmarmorering. Med lacken China glaze - Traffic jam och Pure ice - Wild thing.
Haha.
Om ni undrar: Nae, jag blev inte nöjd. Jag gick o skämdes lite med den här manikyren, så den blev inte oerhört långvarig. Jag inte är nån höjdare på just denna nagelkonstform, men mest suckade jag över färgvalet. Haha, snyggt Martina.
inomhus (sollampa):


inomhus (vanlig lampa):

Jaa hörrni.. Det påminner mig lite om gb-glassen Twister faktiskt. Och ja, det tar nog ett tag innan jag provar att marmorera igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte bra blogg! Kan du inte skriva lite mer om din vardag? vad du gör om dagarna och lägga upp bilder :D

2012-01-14 @ 10:37:29
Postat av: Sofia

Kan du inte berätta mer om dig själv, vilken skola du går i? vilken linje?, varför du blev så intresserad av just naglar?, vad brukar du göra på fridtiden?, om du har pojkvän, vad brukar ni göra isåfall?, skulle bli jätte glad för svar :)

Tack för en underbar blogg :D

2012-01-14 @ 12:15:04
Postat av: SVAR:

Hej Sofia! Tack för grym respons. Som du kanske märkt så har jag varit tyst ett tag nu, men tänker komma tillbaka o blogga på som vanligt nu! Jag ska absolut tänka på det du skrivit. Kram

2012-01-31 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0