China glaze - Traffic jam med spets

Hej o hååå, nu har det gått ett bra tag igen men så gåre! När man har massa annat för sig.

Mina naglar är askorta nu, fick ryck när två gick av så jag kapade resten. I alle fall så har jag en manikyr att visa, fast den är rätt så gammal. Gjorde den i januari/februari nån gång, när det fortfarande var mörkt mörkt utomhus.

Jag la 2 lager av China glaze - Traffic jam ovanpå ett baslack. Väntade ut torktiden, som inte var så farlig, o sedan stämplade jag ett mönster som ser ut typ som spets.. med Konad's svarta speciallack diagonalt från tippen och upp en bit. Lackade över med Seche Vite som i de flesta fall!
utomhus:

inomhus:

Sådärja. Vad tycker vi om det här, hiss eller diss?
Traffic jam får i alla fall en 4:a av mig för det är ett toppenlack på alla sätt. Färgen är ju bara attt välja själv om man gillar, men jag tycker den är fin. Skönt med täckning efter två lager också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0