Födelsedag! + Nfu-Oh - 62

Hej hej!

Igår fyllde jag 20 år, vilket firades med ett släktkalas hos min mormor. Jag fick inga nagellack! Men 2 grejer som har med det att göra och andra grejer som jag lätt byter bort nya lack emot.. :)
Ni ska få bilder på en del av presenterna:

en 'bunt' apelsin-mer, kiwisar, ljus:

ansiktsmask, remover, en bok med nailart-inspiration:

inuti boken (fick den av min bror och hans tjej som trixat ihop den själva!):

-''- :

en supermysig filt, ett par skor, ett paraply:

finaste paraplyet i stan! :

....ooooooch en systemkamera med tillbehör! :


Nice nice, supernice! :D

Så vad hade jag på tassarna dagen till ära? Jag valde Nfu-Oh's nr 62, tillsammans med en vit dit-stämplad ehm.. blomma? på vardera nagel.

Lackade först på baslack, sedan ett lager med Nfu-Oh's Aquabase, vilket man behöver för deras holografiska lack, sedan ett lager med 62:an, ett till lager Aquabase samt ännu ett lager lack och sedan toppade jag även med Aquabase:n. Ett vanligt topplack gör att den holografiska effekten avtar lite, så jag tackar Nfu-Oh att deras holo-bas är glansig och blank! Allt torkar dö-snabbt så man är klar på typ fem minuter även om man väntar ut torktiden efter varje lager. Toppen!
En liten varning dock: det är svår-applicerade grejer det här, så bli inte lika arg som jag blev första gången. Nu har jag lagt Nfu-Oh's holosar ett par gånger så det funkar okej. Mer detaljerad beskrivning finns här och här.

utomhus (kvällssol):

inomhus:

Så vad tycker vi? Kollar ni in länkarna ovan så hittar ni ett par av syster-lacken som jag har bloggat om förr. Det här lacket är minst lika tjusigt, verkligen, jag lyckades bara inte knäppa lika tilltalande bilder.
Nr 62 är orange-beige i grunden men skiftar som de andra i regnbågens alla färger. Jag älskar holosar!
Trackback
RSS 2.0