IsaDora - Icy lilacs

Nu är det våååååååår!
Eller nja, jag hittade lite snö i skogen förut så kanske inte.. Detta är i alla fall ett riktigt vårlack, som också ingår i IsaDora's vårkollektion det här året. Jag köpte två av de tre lack som lanserades samtidigt. Det jag ska visa nu är lila, sedan köpte jag ett marsipan-färgat och kvar i affären var ett ljusblått. Det sista tilltalade inte mig jättemycket.

Icy lilacs är riktigt ljust lila med intressant microglitter i blått, grönt och turkost? Typ. Glittret gör i alla fall så att det känns sådär isigt som man tycker att det borde göra med tanke på namnet. Det gör hela lacket speciellt!
Jag la tre lager ovanpå baslack från Depend och toppade med Depend's topplack.


Uh, jag vet. Mina naglar är korta.. men jag sparar som en galning nu! Försökte försköna bilderna med diverse prylar istället.

Lacket då, det får en 5:a av mig. Och det som ger 'det' till Icy lilacs är just microglittret, det gör sig så hiiimla bra i den här lila nyansen. I love it.
Tilläggas kan att skimret i lacket syns mer på nageln än vad mina bilder visar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0