IsaDora - Ocean drive

Hej!

Puh, jag har börjat jobba som fastighetsskötare nu. Det innebär ogräsrensning för min del, vilket i sin tur innebär att jag får stå o hacka i hård jord, bära tugnt , räfsa osv. Jag har jobbat med detta de senaste två somrarna men denna gång blir det hela säsongen, vilket är 5 månader. Det tar ett tag att komma in i det känner jag, för jag är helt slut nu hela tiden. Har jobbat i en o 1/2 vecka hittills. Vi hoppas på att jag kan bli lite piggare snart så att bloggen blir mer uppdaterad! Jag lackar i alla fall naglarna hela tiden nu, så att dom inte ska gå sönder :)

Har testat IsaDora's Ocean drive, vilket är ett ljust turkost lack som släpptes nu i vår. Det är super-superfint! Jag lackade två lager och lät Seche Vite avsluta.

inomhus:

utomhus:


Jag tycker att det är aningens mer grön-tonat i verkligheten. Dess rätta nyans ville tydligen inte dyka upp på mina foton.. men sådär grymt stor skillnad är det inte. Tycker ni att det är fint på bilderna så är det i alla fall finare irl!

Jag ger Ocean drive en 4:a av 5 möjliga.
Trackback
RSS 2.0