Egenmålad leopard

Heeej!
 
Jag har inte fixat nå fint på mina klor på länge-länge. Men så blev jag sugen på lite nailart! Såhär passande till min dag som är idag o allt. När blev jag 21 år undrar jag bara?! Jaa.. asså idag ju, men tiden går så fort.
 
I alla fulla fall så målade jag 8 naglar i Max Factor's angel nails och 2 naglar i Depend's nr 244. Det blev rosa på ringfingrarna och resterande i champagne-färgat foillack (drar dock mest åt silver). Så. När det sen torkat till sig ordentligt så kluttade jag ut lite fläckar med samma två lack fast på tvärtom-färgen, ni fattttar.. rosa på silver o silver på rosa! Efter fläckarna sedan torkat litegranna så tog jag en svart Two way pen and brush eller vad den nu heter, o drog svarta linjer lite huller om buller runt fläckisarna.
 
Si såhär blev det:
 
bildspammeT^
 
 
Jag tycker mina 21-åriga fingrar blev fina i alla fall! *hÄRmA GäRnA* ;}
 
hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0